lördag, december 13, 2008

Can I order you?

Varit hemma hos mamma och ätit god mat idag. Gjorde en liten beställning också eftersom hon ska till IKEA imorgon. Ska få lite doftljus att ha nu i mörka tider. Mysigt. Hoppas att man har någorlunda med pengar i januari för jag hade tänkt beställa lite saker från Canada då.

Orkar inte tänka så mycket just nu. Eller snarare förtränger jag saker och ting istället. Det känns lättare att göra så, i alla fall just nu. Vet att jag borde börja tänka snart igen och komma fram till en lösning eller två. Jag orkar inte nu bara. Försöker att inte tänka på min situation, min hälsa och dig.

Funderar på att se någon film ikväll, bara ta det lugnt och bara vara mig själv. Någon film som jag verkligen gillar.. Eller ska man vara helt crazy och ta en som man inte har sett förr? I-landsproblem.

Håller nog på att bli förkyld. Hellre nu än när man ska till Trollhättan.

Inga kommentarer: