söndag, december 14, 2008

I want cozy.

Kom precis hem från mormor. Hjälpte henne att koppla in sin DVD-spelare. Jag väntar bara på dagen då hon ringer och behöver hjälp med att se film. Lite gulligt, sådär. Tur att hon bor på 2:a våningen i mitt hus, det är bara att ta hissen ner om hon behöver hjälp.

Ska pyssla lite med lägenheten ikväll hade jag tänkt, sätta upp ljus och sånt. Fast det känns lite trist när man har sitt soffbord hemma hos mamma. Det blir inte samma feeling som det skulle bli om jag hade det här. Nåväl, snart så. Längtar tills jag får nya gardiner och lampor vid mina fönster. Sedan är det bara en ny soffa som jag känner är vad som behövs. Resten tar jag senare.

Borde lära mig äta frukt. Kanske borde bli en av mina nyårslöften. Detta året har jag bestämt mig för att ha nyårslöften och kämpa för att verkligen hålla dem. Spännande.

Inga kommentarer: