torsdag, september 17, 2009

Soz.

Segt med uppdateringar på sistone, jag vet. Ber om ursäkt men jag har haft tankarna på annat håll. Kan berätta lite om vart de varit:

Jag har just nu börjat skissa på ett eget litet projekt, något som jag ser fram emot väldigt mycket. Har blivit inspirerad och känner att det börjar rycka i fingrarna lite. Hur som helst, kan inte gå in på det djupare än såhär just nu eftersom det fortfarande inte har passerat "startgroparna" än. Men det kommer det göra och då lär jag definitivt uppdatera er om saken.

Idag har jag surfat runt på hemsidor av olika fotografer och dylikt. Snubblade över den här sidan och blev riktigt imponerad. Längtar tills jag själv kan göra något dylikt, grunge är en sådan häftig stil när det gäller att ta foton och redigera dem. Men jag måste införskaffa en digital systemkamera först. Kanske lite svårare sagt än gjort, men det är skönt att ha ett mål i alla fall!

Människor från det förflutna har även dykt upp och jag anser att allt händer av en mening. Vad framtiden har att erbjuda är något som visar sig, helt enkelt.

Den nya designen på bloggen har lagts åt sidan lite, tyvärr. Just nu är jag halvt sjuk men är på bättringsvägen tror jag. Dessutom är min mamma så sjukt bra! Vill bara påpeka det.

Inga kommentarer: