torsdag, september 10, 2009

Extas x 3.

Så kommer det bli. Tre gånger. För jag ska se Tegan and Sara i Lund, Köpenhamn och i Stockholm. Why not liksom? Folk spenderar så mycket pengar för att se ens favoritband/artist EN gång, jag spenderar lika mycket (om inte mindre) för att se mitt favoritband tre gånger. I'm feeling lucky.

Imorgon ska jag till Friskis & Svettis med Fredrik. Idag känner jag mig riktigt trött, jag vet inte varför men jag har känt mig enormt trött de senaste dagarna. Men det är väl som sagt att man har haft mycket att tänka på.

Känner mig riktigt tursam just nu. Jag lever liksom på en härlig känsla och vad som gör det ännu bättre är att jag märkt hur jävla stark jag egentligen är. Inte fysiskt, men jag jobbar på det med! Jag finner inga ord. Jag förvånar mig själv varje dag, speciellt de två senaste dagarna.

Fick ett svarsmail. Det väntas ett till. Jag hatar att vänta men på något sätt så berör detta inte mig så värst mycket längre. Händer det så händer det och händer inget så kan man inte ändra på det. Vi får se helt enkelt.

Inga kommentarer: