onsdag, september 09, 2009

Extas.

Idag har jag fixat biljett till Tegan and Sara konserten i Lund, 21 november. Helt underbart. Jag längtar så in i helvete.

Sitter just nu och lyssnar på The Cranberries och dricker kaffe. Brukar inte dricka så mycket kaffe nuförtiden men idag är jag utmattad av allt tänkande fram och tillbaka. Träffade Jette och vi pratade om mailet. Jag har svarat på det idag. Vet inte riktigt vad jag skulle skriva.. tankarna fortsätter snurra och retas med mig. De vill inte bli klara. Jag vet kanske inte vad jag vill?

Jag saknar mina systrar oerhört mycket just nu men jag finner det svårt att säga det till dem. Det har blivit svårt att prata om allt. Jag vill inte störa. Jag vill inte störa någon alls.

Tänker positivt, försöker det varje gång något negativt kommer upp. Det är kanske därför jag är så utmattad idag. Så mycket negativitet som måste ersättas med positivitet för att det finns så mycket inom mig som bunkrats upp under åren. Det är första gången på över 10 år som jag möter på halva vägen. Jag är mogen men ändå smått panikartad just nu.

Trots allt som händer ser jag fram emot allt fint som händer under hösten, saker som får min vardag att ljusna. Saker som värmer.

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Jag ska försöka få till det till den 21, så får vi trava iväg på konsert igen. Du & jag darl! :)

Hoppas du sover gottigt nu.
Vi får ha mer mail-talk imorgon!
Nattis min sköna
:*

Sara Nanny Winoy sa...

Det ser jag fram emot!