torsdag, januari 22, 2009

I feel sick.

Har inte mått bra alls hela denna dagen, illamående, huvudvärk och riktigt trött. Ville verkligen inte gå ur sängen och har spenderat den mesta tiden liggandes med min laptop och glott på The L-Word avsnitt. Fan vad jag stör mig på Jenny, bara mer och mer. Precis börjat se andra säsongen och äntligen hunnit ikapp där jag slutade se serien. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om serien, den är okey, men inte den bästa. Är jag en dålig flata?

Imorgon ska jag till min läkare. Jag vill verkligen inte. Jag tycker verkligen inte om honom och jag får verkligen ångest av att gå dit. Jag kanske borde säga det till honom?

Dessutom är jag grymt irriterad över en sak och jag känner mig så himla.. nonchalerad. Det blir väl bättre, eller hur?

Inga kommentarer: