fredag, januari 23, 2009

Frustrerad.

Idag var jag på Vårdcentralen och träffade min läkare igen. Innan jag träffade honom hade jag sagt till min mor att antingen så höjer han dosen på medicinen eller så ger han mig en ny medicin. Jag vet hur de funkar för jag har varit i denna situationen förr. Gissa vad han gjorde? Han höjde dosen och sa sedan att om detta inte funkade så skulle jag få en ny medicin. Suck. Jag bad om remiss till psykolog men han nonchalerade det och sa att "i framtiden kommer vi få en psykolog här". Jaha? Så han menar att jag ska gå och må skit tills deras inkompetenta psykolog anländer? No way. Jag blev sjukskriven i ännu en månad och ska hämta intyget på måndag. Ska försöka ta saken i egna händer snart för jag är trött på att bli ignorerad. Vårdcentralen är skit.

Inga kommentarer: