torsdag, oktober 09, 2008

Morgonmys.

Vaknade för en liten stund sedan och kände mig totalt utsövd. Det har jag inte gjort på länge. Känslan är dock grymt härlig. Ska snart sätta mig ner och skriva lite ansökningar till diverse arbeten.

Igår gick jag till WONKbar på A2 som sagt. Det verkar vara ett rätt okej ställe, men det känns inte som att det kommer bli ett stammis ställe. Jag har tröttnat på att gå ut på klubben bara för att. Jag tyckte om lokalen, den känns bättre än Deep. Visserligen var hela lokalen inte tillgänglig, då det endast pubkväll och det fanns inte mycket folk där, väldigt få människor som man kände igen dessutom. Men uppträdandet av Cabaret Moulin var trevligt. Drack två Pepsi Max och gick sedan hem efter uppträdandet.

Funderar på vart jag och Maia ska ta vägen på lördag. Jag ringde henne igår och vi bestämde oss för att gå ut på lördag. Det var längesedan vi träffades så det ska bli kul att göra något tillsammans igen.

Mycket tankar snurrar runt i mitt huvud och jag känner mig snart klar nog att sätta mig ner för att börja skriva min bok. Jag vill bara vara totalt säker innan jag gör det, jag vill inte att det ska bli ännu ett av de projekt jag lägger åt sidan efter ett tag.

På tal om tankar, en väldans massa olika personer har dykt upp i dem och jag känner mig riktigt saknig. Speciellt efter en viss person, men det känns bara som att den personen är utom räckhåll. Nåväl, någon dag kanske.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Nu blev jag glad. Jag tycker om när du har skrivit. Och jag blev nyfiken också. Vad är det för en speciell person?
Kram, H.

Sara Nanny Winoy sa...

Hehe, well jag försöker att skriva i alla fall :)
Nja, tänkte på en gammal vän till mig som jag inte sett på flera år. Känns tråkigt att man glider ifrån folk :(

Kram