fredag, oktober 10, 2008

Hungrig.

Väntar på att dagens middag ska bli färdig. Jag vet inte varför, men jag har en tendens att fixa till mat då jag känner mig som mest hungrig. Detta är enormt störigt, för då får jag sitta en rätt bra stund och fortsätta vara enormt hungrig. I-landsproblem.

Ska träffa Maia ikväll istället. Det blir Tomboy, vilket inte alls är så pjåkigt. Rätt schysst ställe och gratis inträde. Jag vet inte hur mycket folk som går dit längre, det var ett rätt bra tag sedan man var där sist. Det spelar egentligen ingen roll eftersom jag och Maia har nog en del att ta igen sedan vi sågs sist.

Imorgon blir det en lite släktmiddag. Sedan mot kvällen, det vet man aldrig.. Kanske går ut en sväng då med?

Nä, nu ska jag fortsätta vänta på min mat medans jag surfar runt på sidor som är totalt ointressanta.

Inga kommentarer: