måndag, november 16, 2009

Mark my words.

Ibland är måndagar inte så pjåkiga faktiskt. Har mått fantastiskt bra idag och det känns riktigt bra. Jag låter ingenting förstöra mitt mående idag, det fungerar inte. Det finns en del människor som hade kunnat dra mig ner, men jag vägrar. Ta en titt på er själva istället för att säga att det inte är rättvist. Det är fan rättvist att jag mår bra och inte mitt fel att ni mår dåligt. Avundsjuka för att någon mår bra är bara riktigt, riktigt, riktigt barnsligt. Fler borde lära sig vara glada för andra skull, dock måste ni börja med er själva först. Livet är för kort för att spendera det pessimistiskt och att hela tiden tänka på varandra gör istället för att ta hand om sitt eget mående.

Idag har jag varit ute med en fotograf på praktiken, det vart väldigt trevligt! Vi åkte till Västra Hamnen och fotograferade bygget av den nya skolan där. Sedan åkte vi till Roseum och fotograferade bygget där.



Turning Torso.



Skyddsutrustning är viktigt när man går runt på byggplatser.



Skolan och Torson.



Tycker synd om människor när man inte får se någonting.



Roseum.

Helt enkelt en lärorik dag och som ni ser passade jag på att ta lite bilder med min mobilkamera. Jag ser redan fram emot morgondagen, trots att jag inte lär följa med fotografen då. Jag trivs bara riktigt bra på Arbetscentrum, där jag praktiserar, och det känns riktigt skönt. Det är en trygg arbetsplats och eftersom Fenix är en del av Arbetscentrum behöver man inte oroa sig hur folk bemöter en. De är hur snälla som helst!

Amazing discovery of the week:


Älskar min hoodie och H&M rockar, bara så ni vet. Det var allt för mig idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Amiable dispatch and this enter helped me alot in my college assignement. Thank you on your information.