söndag, november 15, 2009

Livet flyter på.

Oj, tiden har gått snabbt. Trivs riktigt bra på min praktik, vilket känns skönt. Har börjat se True Blood och är snart klar med säsong två. Läste klart Independence Day av Richard Ford igår, rätt bra bok. Läser nu igenom Eclipse. På lördag inträffar första Tegan and Sara konserten av tre, ser grymt fram emot att få se dem uppträda igen. Det ska bli helt underbart! Jag har fortfarande inte tröttnat på Sainthood, det går liksom bara inte. Jag kan nog inte tröttna på deras musik, soundtrack of my life, typ. Now you know, you know it now. Köpte en hoodie från Tradera som jag blev riktigt nöjd med. Allt flyter liksom på, det gör mig glad. Är det så här lycka känns? Jag vet inte riktigt, jag tänker bara njuta. I torsdags vaccinerade jag mig mot svininfluensan, av solidaritetsskäl. Jag är inte rädd för att få grissjukan direkt, jag vill bara inte smitta någon ifall jag åker på den. Sedan vill jag inte bli sjuk nu när man äntligen fått praktik.

Det var allt för mig idag. Jag måste bara nämna att Sheets med Tegan and Sara är sjukt bra. Så det så. It's a heart attack that you feel.

Inga kommentarer: