onsdag, november 25, 2009

Three times the happiness.

Jag vet inte vart jag ska börja. November lider mot sitt slut och snart är detta året över. Tiden har gått snabbt, det är så mycket som har hänt och jag har förändrat, min situation är annorlunda. Jag njuter av livet. Njuter.

De senaste dagarna, jag saknar ord. Tre Tegan and Sara konserter, helt underbara, fantastiska, ovärderliga ögonblick som förgyllde min vardag. Fint folk och gemenskap, nya människor och vänner. Videos och bilder. Jag förtjänade allt. Jag vill göra om det, igen och igen och igen. Total fucking jävla lycka.

Tegan and Saras merch-tjej tyckte jag såg ut som en av hennes vänner i Vancouver. Hon var tvungen att kolla två gånger! Dessutom kände hon igen mig när jag skulle köpa min tröja på måndagen.

Tack.

Inga kommentarer: