måndag, oktober 19, 2009

Uppe.

Sitter just nu i Trollhättan hos Linda. Precis varit ute med Elvis, det var mysigt. Här blåser det inte, det är frisk luft och bara allmänt härligt. Det är väldigt sällan jag saknar Malmö när jag är häruppe men det är för att jag vet att jag kommer hem igen. Som det ser ut just nu skulle jag nog inte kunna bo här permanent.

Hela förra veckan var händelserik. Jag lyckades få in två besök hos Fenix och andra saker som jag behövt göra, allt mellan man träffade Roy. Fick träffa min faster lite också. Det var några bra dagar när han var nere och han körde mig upp till Trollhättan i lördags. I fredags åkte vi till Köpenhamn, gick på Ströget och tog en kaffe på Hard Rock Café. Vi pratade hela tiden och det kändes skönt, vi har gemensamma intressen vilket är en bra start. Jag har fått sett mycket av Skåne, där han växt upp och där jag har växt upp som riktigt mini. Det känns som att man fått lite inblick i allt, jag känner mig även riktigt stark. Jag hoppas att vi kan fortsätta på samma bana, det vore liksom trevligt. Allt tar bara sin tid.

Linda är Twilight-beroende. Jag har fått låna den första boken av henne och har redan börjat läsa den (tagit paus med Marilyn Manson boken, läser klart den snart) och filmen såg vi i lördagskväll. Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa tvillingarna för första gången. Det är spännande! Jag åker ner till Malmö med Linda, Nicklas och Minna på torsdag.

Jag mår bra i alla fall. Jag njuter av livet så gott det går just nu. Förhoppningsvis har Fredrik en praktikplats väntande på mig nästa vecka. Hoppas, hoppas.

2 kommentarer:

kiwi sa...

Va skönt och höra att du mår bra;D Va glad jag blir;D ^^,

Sara Nanny Winoy sa...

Yes, det ser ljusare ut för varje dag ska du veta. Jag skriver och mår som fina fisken i vattnet, hoppas det flyter på såhär!