onsdag, oktober 21, 2009

Lovely days.

Dagarna går för fort häruppe men jag ser hellre att jag lever livet fort och är glad än långsamt och är ledsen. Det blir enklare att titta tillbaka och vara nöjd då, eller hur?

Igår fick jag träffa tvillingarna, så söta så! Wilma var lite kinkig men Elliot bara åt, njöt och sov. Log gjorde han också, han var på ett väldans gott humör! Minna är hur söt som helst, hon fick ett fint regnställ och en mössa av sin farfar med Pippi Långstrump som hon hade på sig igår. Hon börjar bli riktigt stor nu, tänk så fort tiden går..

Det känns som att man inte behöver tänka på egna barn när man redan har tre underbart fina syskonbarn.

Imorgon bär det hem till Malmö igen. Jag vet inte riktigt om jag ser fram emot att komma hem, när det gäller staden i sig. Det händer så mycket skit i Malmö nuförtiden att man knappt vågar sig ut om dagarna. Riktigt bisarrt men så är det.

Inga kommentarer: