måndag, oktober 26, 2009

Just so much flow.

Livet flyter på när man mår bra. Så är det bara. Jag har haft riktigt bra flyt i en månad nu, det känns så härligt. Lyckades spara in pengar till denna månaden vilket resulterar i att jag har mer pengar att röra mig för denna månaden. Vad gör jag då? Jo, jag unnar mig ett par nya skor! Det tycker jag att jag förtjänar, helt enkelt. Har betalat alla räkningar och det bästa av allt: Denna månaden betalar jag det sista av min laptop! Den är helt min nu! Känns så grymt skönt att kunna köpa något sådant helt själv!

Jag har spårat mitt Tegan and Sara Sainthood-paket och det finns på Malmö / Sturup-flygplats just nu! Riktigt frustrerande att veta att det finns DÄR. Så nära men ändå så långt borta! Fast det kommer nog imorgon, det får vi hoppas!

N gav mig Left4Dead 2 i tidig julklapp, vilket gör att vi båda kan spela DEMO:n imorgon! Ska bli riktigt kul! Är mycket tacksam för denna lilla gåva!

Linda, Minna och Nicklas var här nere i helgen, de körde mig ner till Malmö. Det var mysigt att ha dem här och väldigt kul att se Minna på ett sådant gott humör! Mamma verkade riktigt glad, mormor med.

Det finns mycket jag har att berätta men jag orkar verkligen inte skriva ner allt just nu. Har haft ett par riktigt sköna veckor. Det kändes skönt att träffa Roy, min pappa, och komma så bra överrens. Det gick bättre än förväntat, vilket är riktigt positivt.

Fredrik ringde mig innan och sa att han har varit sjuk hela förra veckan. Han har dock hört sig för och det ser ljust ut på praktik-fronten. Får mer info på onsdag!

Livet är bara så jävla bra när man mår bra. Det flyter på liksom. Det känns skönt att vara hemma och nära mamma igen, har saknat henne. Har läst klart Twilight och ska nu ikväll börja på New Moon. Spännande! Marilyn Manson-boken ligger fortfarande på is men den tar jag och läser klart efter New Moon!

Inga kommentarer: