onsdag, oktober 28, 2009

Fuel the flames.

Sitter hemma i en kall lägenhet. Idag har jag dock fått besök av fyra vaktmästare som fixade diverse saker i lägenheten, vilket känns riktigt skönt. Nu fungerar porttelefonen också, det har den inte gjort på nästan 3 år..

Kan inte sluta lyssna på It Was Midnight i väntan på att mitt Sainthood-paket ska komma (nej, det har fortfarande inte rörts sig ifrån Sturup) och knacka på min dörr. Det är en helt underbar sång, väcker lite känslor i mig. Jag kirade låten på iTunes, det tycker jag du också ska göra, köp hela Tegan and Sara diskografin, vettja! Eller var en snålis och lyssna på Spotify.

Hur som helst, igår shoppade jag två tröjor. En vit- och svartrandig och en röd- och svartranding. Jag är mycket nöjd! Billigt och bra.


Försöker att inte tänka på en viss sak utan bara glädjas över att jag kan själv, även om vissa kanske inte tror det. Det var droppen igår. Sköt du ditt så sköter jag mitt.

Inga kommentarer: