lördag, januari 10, 2009

I'll marry a marshmellow.

Kvällen igår var riktigt, riktigt rolig. Det blev massor med Singstar, skratt och dans. Tomboy har nog inte varit så kul på länge och jag träffade en gammal crush där. Hon var fortfarande lika fin och det pirrade fortfarande lite. Fast jag lär nog inte se henne på minst lika länge nu, haha. Härligt att se gamla vänner dock, det värmer.

Idag ska jag slappa och vara blind. Jag glömde nog mina glasögon hos Emma, märkte det när jag gick ifrån hennes lägenhet och allt var helt suddigt. Då hade jag redan låst och all, plus att Emma inte var hemma. Jaja, vi ska väl ändå träffas snart igen för hon kommer ha smått tenta-ångest och då får jag vara the savior in the need.

Förresten, igår kom mamma på besök med mormors stege. Hon försökte och försökte få ner brandvarnaren men lyckades inte riktigt. Den började såklart pipa igen, till slut blev jag så förbannat trött på den att jag bestämt klättrade upp på stegen och slet ner brandvarnaren på första försöket. Det är så de ska tas, with force!

Igår-kvällens foto:

Inga kommentarer: