torsdag, december 04, 2008

Will I be enough?

Imorgon blir det tidigt möte på Arbetsförmedlingen. Allt känns väldigt drygt just nu när det gäller jobbsökande. Pratade med Linda idag och gnällde lite, det kändes skönt faktiskt.

Var hemma hos mor min och åt middag. Hjälpte henne lite med mobilen därefter och sedan gick jag hem igen. Inte gjort mycket mer än det.

Snart är det Anna Ternheim konsert, det ska bli så underbart.

Suck. Jag vet inte vad jag ska göra med X. Jag känner mig så feg. Ibland önskar jag att man kunde styra sig själv lite. Då hade jag stängt av allt som har med X att göra. Men det kan jag inte. Visserligen skadas jag inte av situationen riktigt, det är bara jobbigt att känna som jag gör och inte våga ta saken i egna händer. Jag känner mig inte bra nog och jag känner att om allt kommer ut så kommer jag ändå stå ensam kvar. So what's the point? Någon sa till mig en gång att man måste våga för att vinna. Men om man verkligen inte vågar? Vad gör man då?

Nytt inlägg om åldersnoja på ikultur.se, klicka här för att läsa.

Inga kommentarer: