måndag, november 17, 2008

Monday, Monday, Monday.

Varit på AiC, sökte efter något vettigt jobb. Fann inget. Snackade lite med min handläggare. Hon verkar riktigt bekymrad över min hälsa och det är väl trevligt att känna att någon verkligen ser efter ens behov. Hon ska tydligen snacka med min socialsekreterare också.. Happ. Ska ringa vårdcentralen imorgon och se om jag kan snacka med en läkare där och få någon viss rekommendation. Jag vill inte bli sjukskriven precis men något som kan få mig att dämpa min ångest lite hade inte varit helt fel.

Är på oerhört bra humör trots allt. Lyssnar på bra musik hela dagarna och sjunger med. Fixar lite i lägenheten då och då för att få det lite mysigare.

Snart är det vinterkonferens och jag borde verkligen se om jag har ett liggunderlag. Det verkar som att jag har ett hemma hos mamma, hoppas det. Då slipper man slösa pengar på något man bara använder högst en gång om året. Men jag har för mig att jag har ett sedan sist jag var på Hultsfred.. Hoppas det är i någorlunda bra skick bara. Längtar till att träffa vännerna på vinterkonferensen, ska bli så mys att komma iväg och få tänka på annat.

Nu ska jag dricka klart mitt kaffe och pyssla med annat.

Inga kommentarer: