torsdag, november 13, 2008

Omsättning.

Jaha, då ska man få se hur Wrath of the Lich King är. Åkte och köpte det i morse. Träffade Sofia på busshållsplatsen och det var härligt att snacka med henne igen. Saknat den människan. Ska kanske träffa henne på Vinylbaren imorgon. Så ska man till Tomboy också, vilket jag helt hade glömt skulle vara imorgon. NAJS SURPRAJS!

Öhm.. Ja. Jag är smått hungrig, trött och oerhört förvirrad, det vill säga att allt är som det ska. Sofia trodde jag hade gått ner i vikt. Har ingen lust att se om det är så. Frågade om jag åt. Vilket jag gör, jag har bara en sådan jävla grymt bra ämnesomsättning.

Jägersro Centrum med mamma på Söndag. Eventuellt fest hos Maria på Lördag. Beror på hur jag känner mig.

Du, allt blir bra. Allt blir bra till slut.

Inga kommentarer: