söndag, november 09, 2008

I just want to go some place.

Har funderat mycket nu och det känns som att jag vill åka någonstans. Visserligen ska jag till Vinterkonferensen om några veckor, det lär bli kul, men inte samma sak.

Innan jag somnade igår fann jag mig själv att ligga och tänka på en viss person. Saknar den väldigt mycket. De långa och crazy samtalen man hade. De bara försvann. Jag antar att det inte riktigt var meningen. Det hade varit skönt att kunna ta telefonen, ringa personen och snacka som vi gjorde förr. Det är något som hindrar mig, dock.

Imorgon blir det AiC... Usch, jag vet inte. Allt känns så motstridigt just nu när det gäller jobbsökandet. Behöver andas, behöver kraft. Det är ångestladdat och det kändes verkligen inte så här innan. Bara tanken på att gå dit får mig att vilja springa så långt bort som möjligt. Jag kanske borde springa till Stockholm. Undrar hur många dagar det kommer ta? Nä, jag sväljer min ångest och går dit istället. För jag vet att det kommer inte alltid kännas så här.

Om min telefon hade varit nära mig just nu så hade jag sneglat på den.

Inga kommentarer: