måndag, oktober 13, 2008

Sex är det magiska numret.

Klev upp i morse, drack en kopp te och gjorde klart ansökningar. Sammanlagt skickade jag sex ansökningar till diverse arbetsplatser. Därefter begav jag mig till AiC för att skriva ut ansökningarna och mitt CV, surfade runt på Arbetsförmedlingens hemsida och konstaterade att där fanns noll arbeten som var intressanta.

Gick ifrån AiC runt 10-tiden och begav mig till Värnhem, där fyllde jag på mitt busskort och gick sedan för att hämta ett kontoutdrag på banken. Lite flitig kände man sig.

Sedan gick jag tillbaka till bussarna på Värnhem, träffade Sofias pappa som delade ut information angående Skånetrafiken, någon kampanj av nån sort. Där blev jag fotograferad av någon press (glömde fråga vilken). Det var lite... överraskande.

Det har i alla fall varit en trevlig förmiddag, fick gjort mycket och man känner sig rätt stolt. Nu ska jag slappa lite för jag är så oerhört trött. Borde verkligen sova mer.

Det får bli en bild också.

Inga kommentarer: