tisdag, oktober 14, 2008

Call, break, it off.

Sovit bra inatt, men jag känner mig fortfarande trött. Jag har beslutat att jag imorgon ska införskaffa mig vitaminer. Hösten påverkar mig väldigt mycket, vintern ska vi inte ens snacka om. Denna höst/vinter ska den inte vinna utan en fight!

Suck. Det är nästan lite genant att läsa i alla dessa tidningar att en viss välkänd bloggare ska sluta blogga. Har Sverige inget bättre att skriva om? Nej, hela världen går under när en blogg läggs ner. Bisarrt. Visserligen har jag aldrig läst bloggen, därför har jag ingen uppfattning om själva personen bakom den. Kanske lika bra det.

Har redan gjort vad som göras skall idag. Nu känner jag mig lite uttråkad, rastlös helt enkelt. Det blir väl så att jag spelar Spindelharpan och lyssnar på musik. Ja, det låter bra.

Inga kommentarer: