söndag, augusti 30, 2009

Twins!

Klockan 00.30 inatt blev jag moster till två fina tvillingar. Jag känner mig superglad och lyckligt lottad att bli moster igen! Helt obeskrivlig känsla! Kan knappt förstå att jag har tre syskonbarn. Så jävla underbart! Väntar på att Lisa ska ringa så man kan gratulera henne.

Sedan får jag gratulera Linda och Nicklas på deras årsdag som var igår (tror de), må ni få många fler lyckliga år tillsammans!

Hade det riktigt kul på Wonk igår. Dansade loss och firade den stora nyheten! Ibland är fuldans riktigt riktigt befriande, hur störd man än ser ut. Ormen is the shit!

Fått reda på en del uppmuntrande saker också, det stärkte mitt självförtroende lite. Eller ja, man blev smått smickrad. Komplimanger är bra, eller direkta sanningar. Blickar också för den delen.

But for now, I'm untouchable!

2 kommentarer:

Maja sa...

Åhhh.. Jag är också tvillingmoster.. :)

Sara Nanny Winoy sa...

Visst är det underbart? :)