tisdag, februari 03, 2009

Gaming ftw, roflmao, wtf?!... pwn :<

Jag har kommit in i en period då jag vill spela en massa spel. Det var längesedan jag kände såhär. Rätt kul ändå eftersom det finns så många olika spel att uppleva, dessutom har jag saknat att spela något annat än World of Warcraft, vilket jag knappt loggar in på nuförtiden. Känner mig uttråkad av World of Warcraft och det är ju visserligen bra, det är bara synd att spelet är så pass socialt att det är tråkigt att lämna ens vänner där. Men men, sånt är livet. Det finns ju MSN. Fast nu har ju Linda och Nicklas börjat spela igen, om de fortsätter kanske jag fortsätter att spela lite till.. Om jag kan få pengarna att räcka till en månads subscription. Nåväl, we'll see.

Var hos mamma och såg Top Model, sjukt bra att Elina är kvar. Är så trött på de falska personerna i den serien.. Shit vad jag kan störa mig ibland att de får bra bilder. Synd att de inte bedömer vad som försigår mellan tjejerna i huset.. Då hade nog inte Sam och McKey fått så bra respons. Just a thought.

Inga kommentarer: