måndag, januari 19, 2009

Minä pidän suklaasta.

Jag har bestämt mig för att lära mig finska. Fråga inte varför, jag är uttråkad och behöver någonting att göra. Man får passa på medan man har tid till att lära sig. Det är ju inte så att någon distraherar mig. Dessutom, man vet aldrig när man lär behöva prata finska! Kanske i Finland... Men ändå.

Idag har jag varit uppe väldigt väldigt tidigt eftersom de skulle komma och rensa ventilerna i min lägenhet. Jag kunde inte somna om efter det, är rätt trött nu. Jag och mamma flyttade ner lite möbler till min källare och satte mitt nya soffbord på plats i eftermiddags. Känns härligt.

Har kollat klart på alla Scrubs avsnitt. Tror det får bli The L-Word nu eller borde jag se klart Brothers and Sisters? Decisions, decisions..

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till! Verkar helt sjukt svårt, men alltid skoj med en utmaning. Typiskt en sådan grej jag skulle göra. Fick för mig att lära mig ett språk från ett spel en gång, men gav upp. Finns ju ingen annan som snackar det i verkligheten. Men också en såndär tråkighetssak haha.