söndag, januari 18, 2009

Jag fick en gädda.

Gårdagen var väldigt nice. Perfekt förfest och Wonk var faktiskt riktigt kul. Hela kvällen var kanske inte lyckad men man ska inte tänka på de dåliga sakerna. Det är lite trist att folk inte kan vara ärliga bara. Fast i och för sig, vem kan man säga är riktigt ärlig i denna världen? Speciellt om det handlar om flatvärlden. Den är hur svinig som helst, ändå dras man med i den. I'm a sucker for women, okay? So sue me.

På tal om att stämma någon. Jag tog en taxi hem och chauffören ville att jag skulle ha sex med honom. Jag förstår verkligen inte hur de tänker. Jag drog utan att betala för taxi-resan. Jävla äckel. Det blir nog inga taxi-resor för mig på länge, jag är så grymt trött på hur de behandlar en. Det är inte första gången, fast detta var droppen. Jag må ha varit full men inte helt dum i huvudet. Synd att jag inte tänkte på att stämma honom just då.

Idag blev det pizza till frukost och senare blir det lövbiff hemma hos mamma. Nu ska jag titta på lite Scrubs och dricka Pepsi Max.

Jag hade en läskig dröm igårnatt förresten. Någon ströp mig. Det kändes faktiskt riktigt verkligt. Fast när jag somnade om igen så drömde jag en bra dröm. Förutom att man blev dissad lite först. Haha.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej svejs! =)

Härlig dröm. Jag drömde en gång att jag blev levande begravd. Det var helt sjukt! Kändes också så verkligen. Hörde ett tåg i bakgrunden i drömmen, och när jag vaknade panikslagen hörde jag samma jävla tåg. Det var rätt läskigt.
Snygg blogg!

Anonym sa...

jag har inte gjort något i din dröm;) hahaha.. Jag är fett, helt oskyldig! that's it;) hahahha

Sara Nanny Winoy sa...

Jenny: Ibland kan vissa drömmar skrämma en rejält. Läskigt med tåget :/ Tack för att du läste min blogg!

Kim: Sluta nu, du är inte så oskyldig du inte! ;P