fredag, december 19, 2008

Procrastinate more!

Jag säger som Ellen. Även fast det kanske inte är så bra för mig ibland men det hjälper i alla fall i stunden. Det är inte lathet. Att skjuta upp saker. Jag får ju andra saker gjorda när jag väl skjuter upp, eller? Just nu har jag skjutit upp sjukt mycket i och med att jag sover så lite. Jag orkar liksom inte. Skrev i alla fall ett inlägg om det på iKultur, men jag sköt nästan upp det med.

Idag ska man ner till Mormor och byta julklappar och fika. Sedan ska jag väl försöka ta tag i att städa lite här hemma. Vill ju ha fint när jag kommer hem från Trollhättan nästa vecka och inte få ångest över att jag måste städa. Imorgon ska jag och mamma laga knäck och på söndag blir det att packa för hela slanten. Åker ju till Trollhättan på måndag och är borta i fem dagar.

Hoppas verkligen jag orkar gå till Maias TV-spelsfest imorgon. Jag är så sjukt trött och det påverkar min ork men jag vill verkligen kunna vara social med underbara människor och gamla nostalgi-konsoler.

Inga kommentarer: