onsdag, oktober 22, 2008

Snark.

Jag gillar verkligen inte mörkert. Jag blir så trött av det, fastän man sover bra. Det är konstigt det där..

Sökt två jobb redan nu på morgonen, ska till AiC snart och skriva ut ansökningarna. Känner mig inte så värst pepp eller optimistisk på dessa jobben, men det finns verkligen inte några jobb som lockar mig. Då får man väl ta de som kanske får en att må bajs, men genererar pengar. Jag känner mig smått desperat, ja.

Spelade biljard igår med Tessan, jag vann två gånger. Ha! Fast sedan förlorade jag tre gånger men det räknas inte! Vi gick sedan hem till henne och spelade Wii, skitkul. Lirade lite GTA4 på hennes PS3 och vi fastställde att jag inte borde skaffa körkort. Fast jag fixade till rätt snygga stunts ändå.

Idag blir det nog en sväng hem till mormor för att visa mina tekniska kunskaper.

Inga kommentarer: