söndag, oktober 19, 2008

Hemma.

Då var man hemma igen efter en underbar helg med systrar och syskonbarn. Det är helt sjukt hur mycket Minna har växt på några veckor. Den ungen är nog den sötaste ungen jag någonsin sett. Allvarligt.

Orkar inte skriva om allt som hänt i helgen idag, så jag återkommer med det imorgon.

Nu ska jag kolla runt på obligatoriska sidor innan jag går och nannar kudde. Imorgon är det AiC som gäller och hur tråkigt det än är så måste jag ha lite kraft för att åka dit på morgonen.

--

I want power in my words
I want passion in my eyes
And when I wake up
I want life to be a surprise

And I guess that I didn't know it all along
And I'd never guess that I'd never go ahead and guess wrong

Oh I want breakthrough to breakthrough
I want one thing I dream for to come true
To come true
Oh I set myself up everytime you leave

To destroy the things I've got for the things I need
To deny the things I love for the things I seem

Tegan and Sara - Beauty

2 kommentarer:

Hanna sa...

Hej fina. Hoppas du haft det bra. Kram kram.

Sara Nanny Winoy sa...

Hej söt. Jag har haft det jättebra. Det kändes skönt att komma bort.
Kram