onsdag, april 30, 2008

Lättnad.

Natt till onsdag (eller det är onsdag men ändå inte... fortfarande inte gått och lagt mig).

Examinationen gick bra, presentationen på arbetet då. Feedbacken var jättebra och det kändes skönt att få reda på vad man ska förbättra till nästa gång, lärorikt nu när man snart ska skriva en stor uppsats (till höst).

Pratade nästan precis med Gisela som befinner sig i Malmö! Måste ju försöka träffa henne nu medans hon är här, men det ska nog gå bra. Det blir ju så sällan annars. Får åtminstone sno en kram av henne.

Varit otroligt glad idag, har ingen aning om varför. Jag har bara gått runt och smilat. Börjat på en ny bok att läsa också, vilket känns bra. Det tog mig en tid att bli klar med den förra.

Hoppas på att inte få för mycket jobb denna veckan nu när man försöker planera in möten med gamla vänner. Fast pengar hade inte skadat.

Förresten, köpte min Pridebiljett idag, nu är det bara sovplats som ska hittas!

Nu ska jag nog sova, om jag kan. Jag känner mig inte alls trött, men ändå gör jag det.

Inga kommentarer: