måndag, april 28, 2008

Livet leker.

Maia kom och höll mig sällskap när jag jobbade i förmiddags, det var trevligt. Känns mycket roligare att dela ut tidningar om man har någon som man kan snacka med samtidigt. Efter jobb åkte jag hem och kände mig allmänt slut i kropp och huvud. Musklerna (!) värker.

Papret blev inlämnat idag, examination på det imorgon. Hoppas det går bra, känner verkligen inte för att skriva om det.

Helgen var trevlig, speciellt i lördags. Var på Sofias fest och Emmas fest, sedan blev det Wonk. Dansade hela kvällen, snackade med folk och mötte gamla vänner. Underbart.

På fredag blir det bio med Sofia och under veckan är det tänkt att ha picknick med Maia om det är fint väder. Mys mys. Nästa vecka blir det fika med Marie.

Mycket händer och jag älskar det. Det var längesedan jag kände mig såhär levande.

3 kommentarer:

Anonym sa...

You're getting back on track. ;)

Sara Nanny Winoy sa...

Maybe.. One step at a time :) Who's this? :o

Anonym sa...

Every single step is important. Se mig som en personlig nät-stalker. :)