fredag, oktober 30, 2009

Waves.

Så här ser mina nya MacBeth skor ut. Älskar dem!

Vill bara säga att jag längtar som fan tills Tegan and Sara konserterna. Nu ska jag spela Left 4 Dead 2 demon lite och sedan CSI: Deadly Intent, som jag gav mamma i present! Måste komma på andra tankar, jag orkar inte tänka på det. Det gör för ont.

Satt uppe hela natten hos mamma och läste New Moon, glömde helt bort tiden medan jag läste. Tills jag hörde att mamma var vaken vid fem-tiden och skulle göra sig redo för jobbet. Jag insåg snabbt att jag behövde sova. Vilket jag gjorde sedan. Försöker hålla mig själv underhållen och upptagen för att tankarna inte ska komma, jag orkar inte ta itu med det nu. Jag måste det snart, dock. Jag vet bara inte hur.

En sista sak bara, något att tänka på, tillägnad en speciell någon:


"Don't judge a book by the size of its wrists."
~ Sara K. Quin, lyrical genious.

Inga kommentarer: