lördag, oktober 31, 2009

A tee about ess.

Skissat på ett T-shirt motiv som jag gärna vill trycka.. Är inte helt klar, men ska definitivt skicka in motivet för tryckning när det blir klart. Punkt slut. Slutresultatet kanske ser helt annorlunda ut, jag vet inte om jag kommer behålla denna designen. Än så länge är jag nöjd, till en viss del. Här är en sketch i alla fall:


För att förklara lite om motivet, det är mitt favoritcitat, sagt av Sara K. Quin angående hennes sexualitet. Jag vet inte varför men jag fastnade för hennes svar, det är liksom så klockrent.

Annars är det bra med mig. Lite känslosam bara, det går över snart. Har läst klart New Moon och ska nu fortsätta att läsa Marilyn Mansons biografi. New Moon var helt okej, dock kändes den lite lång i mitten av boken. Jag vet inte varför. Den tog sig i slutet i alla fall, samt var början riktigt bra. Den slår inte Twilight men det är nära på. Jag har bokat Eclipse från biblioteket, hoppas den blir tillgänglig snart.

Jag har även skickat efter Independence Day av Richard Ford och The Road av Cormac McCarthy. Jag ser väldigt mycket fram emot av att läsa dessa böcker. The Road skulle inte vara tillgänglig förrens om två veckor dock. Jag hoppas att människan som lånat den blir klar före.

Nåja, där fick ni en liten uppdatering av mitt läsande.

Inga kommentarer: