lördag, oktober 03, 2009

112.

Sitter hos mamma där jag bestämde mig för att sova i hennes sköna säng. Vaknade för ett tag sedan av att det var ljust. Jag förstod inte riktigt varför så jag gick upp och tittade ut genom fönstret. Återvinningsstationen stod i lågor. Jag ringde 112 och brandkåren kom några minuter därefter. Nu luktar det riktigt illa. Pratade med polisen också efter de släckt elden. Fanns inte så mycket jag kunde säga, tyvärr. Önskar man såg NÄR det blev påtänt. Det känns bra att jag åtminstone upptäckte det och ringde, tänk om det hade fortsatt brinna mer.. Husen står ju rätt nära, dessutom finns det massor av buskar och dylikt runt omkring som lätt kunde tagit fyr. Usch.

Annars? Träffade Gerd i torsdags och det var mycket trevligt. Har saknat henne massor. Hoppas att vi kan fortsätta hålla kontakten bättre nu.

Umgåtts med Pumba, tittade på The Dark Knight. Vi drack serbisk öl. Filmen var bra och ölen var mycket god.

Inga kommentarer: