måndag, september 28, 2009

On Directing.

Kära trogna läsare, jag ber åter om ursäkt för ännu en dålig period av uppdateringar. Jag ska försöka bättra mig, men just nu händer det en del i livet och jag glömmer bort att jag har en blogg. Nåväl, här får ni en uppdatering!

Igår hände något riktigt skumt. Jag ringde min faster, första gången på tre år sedan vi haft kontakt. Så frågar hon mig "Du såg mitt mail på Facebook?", jag blev lite förbryllad och sa nej. Det visar sig att hon hade minuter före letat upp mig på Fejjan och skickat ett mail till mig. Vad är oddsen? Vi bestämde oss för att träffas på torsdag.

I fredags vart jag på Tjejfesten, hade en RIKTIGT trevlig kväll! Tackar alla som var inblandade i förfest och tjejfest.

Idag har jag förbeställt deluxe edition av Tegan and Saras kommande album SAINTHOOD och deras böcker ON / IN / AT, plus en handgjord och signerad Rorscharch print gjord av dem. Det kostade en del men det var värt det.

Shit nu börjar IQ-befriade Hollywoodfruar och jag måste se det!

Lite senare:

Orkar inte skapa ett nytt inlägg utan fortsätter här. Prelimenärt i oktober är det tänkt att jag ska träffa Roy. Vi har inte setts på över 10 år.

Tanken är att jag även ska upp en sväng till Trollhättan i oktober och hälsa på familjen däruppe. Äntligen få se tvillingarna och lilla Minna som växer så det knakar. Det ska bli mysigt. Mamma åker till Trollhättan på fredag och stannar en vecka. Man är lite avundsjuk.

Har fått mycket inspiration och motivation tillbaka. Vill så mycket men det går inte vägen. Ekonomiskt det vill säga. Det löser sig med tiden antar jag. Jag får se positivt!

Inga kommentarer: