fredag, augusti 14, 2009

TGIF.

Var en tur på banken i förmiddags och när jag skulle hem var jag så inne i mina egna tankar att jag hamnade på fel buss. Tur att jag inte hade bråttom till något annat. Jag vet inte om det har hänt mig förr, det kändes lite komiskt. Dagdrömma är trevligt ibland.

Jag är nog helt frisk nu. Jag tror det i alla fall. Vilket känns skönt för då har man inte det hängande över sig på söndag då man ska se Anna Ternheim, det enda jag känner för att göra på Malmöfestivalen. Vill helst bojkotta festivalen den resterande tiden. Känns som att det är mest fulla puckon där, visserligen inte alla, men det är puckona som syns och hörs mest. Dessutom HATAR jag folkmassor. Jag hatar att trängas och att bli trängd. Nä fy fan. Jag ska inte ens gå in på bussarna under Malmöfestivalen för då får jag bara psykbryt.

Skissade lite igår på ett tröjmotiv som jag vill ha. Detta blev resultatet:

Ska fixa till det lite innan jag bestämmer mig för att trycka tröjan. Än så länge är jag nöjd i alla fall.

"Well we called him Nick, cause like, Nicholas Cage, like, we thought it was funny that he lived in a cage, like, I don't know." - Sara K. Quin about her ex-petbird.

Inga kommentarer: