tisdag, augusti 25, 2009

Take a walk with me.

Idag vaknade jag tidigt och gjorde mig i ordning i lugn och ro. Bestämde mig för att promenera till stan och kände mig riktigt stolt när jag väl var framme. Handlade två skjortor och gick runt i affärer medan jag lyssnade på fin musik. I min egna lilla värld, det kändes skönt. Träffade Monica vid tre, vi satte oss på Glassfabriken och fikade i några timmar. Det var riktigt trevligt, fint sällskap uppskattas alltid.

Imorgon ska jag till Fenix och träffa Jette, känns riktigt bra att få komma igång igen. Saker och ting börjar ljusna och det har varit några intressanta veckor utan kontakt med Fenix. Det har nästan känts lite tomt att inte kunna samtala med dem men samtidigt som en utmaning. Jag tror de kommer bli glada över hur jag mår just nu.

Mamma frågade om råd idag. Jag svarade så gott jag kunde. Jag är stolt över henne. Jag känner mig oerhört smickrad över att hon frågar mig om råd.

Har nästan precis betalat mina räkningar och sett över min ekonomi för månaden. Blir till att hålla hårt i pengarna eftersom jag fick betala TV-licensen denna månaden. Hade helt glömt bort den. Äh, allt kommer att gå bra! Jag är inte orolig. Jag slösar inte pengar när jag vet att jag inte har mycket att slösa helt enkelt. Common sense.

Inga kommentarer: