onsdag, augusti 05, 2009

Post-birthday.

Hade en fin dag igår. Åkte till stan med mamma och handlade saker som ska främja min kreativitet och allt jag behöver nu är att röja lite så jag kan börja med mitt projekt. Får ta ner min superstora datorskärm som tillhör min gamla dator från matbordet eller något. Det känns oerhört härligt att äntligen vara motiverad till att göra någonting.

Efter vi shoppade så åt vi god mat på Casa Mia. Så sjukt god pasta de har där. Man vill bara äta där igen, igen och igen! Jag är visserligen frälst på italiensk mat så om man vill imponera på mig går pasta hem. Ett extra plus är om du vet namnen på de olika pasta-sorterna. Har börjat lära mig dem nu och det är nästan ett helt projekt i sig. Onödigt vetande, javisst, men kul ändå.

Har läst klart Jeffery Deavers The Bodies Left Behind och den var grymt bra. Älskar hur han skriver och förvånar läsaren. Ser fram emot nästa bok som jag ska läsa med honom.

Snart ska jag dricka lite Pepsi Max och käka barbecue-chips, bara för att jag kan. Jag ska njuta av att njuta av livet, medan det leker som det gör nu. Det är min förtjänst, lite av mammas också, och jag är värd det.

Vill tacka alla fina människor som gratulerade mig igår - och lite idag - så tack!

Inga kommentarer: