måndag, augusti 17, 2009

I have issues.

Sov hos mamma idag och hennes lägenhet är känd för att attrahera en del olika insekter och spindlar vilket inte riktigt går hand i hand med mina fobier. Hur som helst så vaknar jag och när jag ska in på toa märker jag att där sitter en stor spindel inte långt från toalettdörren. Det är nu min fobi kickar in och jag vågar inte gå in på toa förrens mamma kommer hem och jag ber henne ta bort spindeln. Just i den sekunden slog det mig att jag kunde gå hem till mig själv och gå på toa där, istället för att vänta flera timmar på mamma. Jag bor cirka fem minuter ifrån min mammas lägenhet.

Igår såg jag Anna Ternheim med fint umgänge. Anna var underbar som vanligt. Jag vet inte varför men hon facinerar mig något så enormt mycket.

Det är allt jag orkar skriva idag, nu ska jag krya på mig.

Inga kommentarer: