måndag, juni 08, 2009

Where do I find myself now?

Är hemma från Trollhättan. Det var skönt att komma bort, fast jag mådde inte särskilt bra. Vet inte varför men jag var verkligen inte på topp. Synd. Brukar oftast känna att Trollhättan ger en mer kraft och energi men denna gången var det faktiskt tvärtom. Dessutom satt man kissnödig på resan hem, toaletterna är skit (haha) på X2000 och deras mat i bistron är inget att hurra för Men det var så himla underbart att se Minna igen. Hon är så bra.

Imorgon ska jag till Köpenhamn med Fenix. Just nu känns det som att jag bara vill ha en dag då jag ligger hemma i sängen och bara.. är. Får ingen riktig paus för mina tankar. Jobbigt. Fredrik bad mig skriva ner vad som händer i mitt huvud, eller snarare, vilka tankar jag tänker när jag mår skit. Jag vill inte det, helst av allt vill jag bara glömma. Ignorera. Det brukar liksom gå över efter ett tag. Det ska bli mysigt att se Köpenhamn igen dock.. Saknar den staden. Hoppas det är fint väder bara.

Känner mig förövrigt mest förvirrad. Vet inte riktigt hur jag mår. Nåväl, jag mår inte skit i alla fall så jag är nöjd. Typ.

2 kommentarer:

Lisan sa...

Får man fråga vad det är som har hänt eftersom du mår dåligt? Jag själv har haft perioder av depression, och det är ju alltid något som ligger bakom.. Du behöver absolut inte berätta om du inte vill.. Hoppas du mår bättre snart iaf!

Sara Nanny Winoy sa...

Nja, det är lite svårt att förklara, det är mycket som har hänt.. Depression är något jag levt med länge och jag balanserade det väl ett tag. Men när speciella saker händer, negativa sådana, har jag det jävligt svårt att ta mig upp igen. Fast jag kämpar vidare :P