fredag, juni 26, 2009

We have a special need to feel that we belong.

Sitter och dricker te och försöker vakna. All denna hype runt Michael Jacksons död fick mig att minnas Janets musik, så nu lyssnar jag på henne. Den är lika bra som den var för år sedan. Jag gillade henne mer än Michael Jackson, hon satte mer intryck. Det är sorgligt att han är död, fast människor dör. Stora eller små. Så är det bara. Kan inte säga att jag känner mig så värst berörd men jag tycker det är tråkigt för hans fans. Dessutom gick Farrah Fawcett bort samma natt. Usch.

Igår var en bra dag, jag gick upp tidigt och ringde Vårdcentralen. Ska dit idag och försöka få tag i en sjukgymnast. Åkte sedan till Fenix och hade möte med Fredrik. Gick sedan till Skatteverket och hämtade ett papper. Därefter satte jag mig på Stortorget och läste medans jag väntade på Sophey för att fika med henne. Det är jättetrevligt att träffa henne igen efter ett jävligt bra långt tag.

Jag var nöjd. Det har jag inte varit på länge. Det är ett framsteg.

Inga kommentarer: