måndag, februari 23, 2009

Up to date.

Okej, jag ska försöka summera lite av vad som hänt i mitt liv på sistone.

Knaprat nya piller efter ett besök på akut-psyk då jag inte sovit på över ett dygn och bröt totalt ihop. Nu känner jag mig riktigt sömnig, nästan för mycket, men kroppen börjar vänja sig nu. Läkaren där var riktigt bra och vänlig, han förstod inte varför jag inte hade blivit remitterad vidare av min andre läkare. Det förstår inte jag heller. Han skrev ett brev till min läkare. Fick en urskum ny tid, 19.30 den 3:e mars.

Jag har varit i Trollhättan och besökt familjen däruppe. Bodde först hos Lisa och Martin sedan hos Linda, Nicklas och Minna. Bland annat åkte jag till Göteborg en sväng med Linda, Nicklas och Minna, det var mysigt. Hon har blivit så stor nu. Det känns alltid så bra att åka upp dit. Åkte buss denna gången, det var faktiskt mysigt.

Festat lite, bland annat på Wonk med diverse vänner. Dansat hela natten lång eftersom det är en grymt härlig känsla. Känns skönt att kunna vara social mer. Lekt med lite vänner, fick spontant besök av Bob i fredagskväll/natt. Vi satt och drack te och lyssnade på Tegan and Sara samt snackade en massa. Det var mysigt. Dagen efter gick vi och dansade på Wonk!

Sovit (!) rätt okej, speciellt i Trollhättan och nu efteråt. Om man inte räknar helgerna och natten till idag. Jag såg ju Oscarsgalan. Blev riktigt glad över att Sean Penn vann en Oscar. Han är så oerhört skicklig.

Umgåtts med mamma en del och ätit god mat. Fick hem lite kärleksmums av henne igår som hon bakat. De är riktigt goda!

Spelat en massa datorspel. Som vanligt. Fast jag har ju slutat med World of Warcraft så det blir inte lika mycket spelande.

Sist men inte minst, tränat Tai Chi, Qigong och Bagua. Jag mår verkligen riktigt bra efter varje träning!

Allt som allt, det har varit som vanligt, med vissa undantag!

Inga kommentarer: