söndag, februari 01, 2009

One month.

Wonk var trevligt igår. Fast det är som en jäkla bastu där, dansar man i fem minuter så dör man av törst. Det är jobbigt för dansa är kul. När jag gick därifrån hade jag tid till att köpa en cheeseburgare på Burger King och en brud började ragga på mig i kön. Kändes lite skumt eftersom av alla ställen, efter att ha kommit från en gayklubb, bli raggad på i en snabbmatskö. Långsökt. Allt jag ville ha var min burgare, fick springa till bussen efteråt.

Idag är en slappedag, inte alls bakis, bara väldigt trött. Jag har varit utan snus i en månad nu, det är starkt tycker jag!

2 kommentarer:

Marcus sa...

Funderat över att dom kanske har varmt med flit för att folk ska köpa mer dricka!?

Sara Nanny Winoy sa...

Jo, definitivt är det så. Och det verkar funka för de flesta dricker som fan där :P