torsdag, januari 29, 2009

Underbart!

Tai Chi idag, det var helt uppfriskande. Jag tyckte grymt bra om det och längtar verkligen till nästa gång. 30 min Qi Gong först och resten av passet var Tai Chi, helt perfekt. Mådde väldigt bra efteråt och det värker inte i kroppen på ett hemskt sätt, mer på ett bra sätt. Ska försöka öva mig på rörelserna lite varje dag för att komma in i någon slags rytm och vara väl förberedd tills nästa gång.

Fast det som gjorde hela den här dagen underbar var den absolut bästa nyheten på länge: Lisa är gravid! Det vill säga att jag kommer bli moster igen till höst om allt går som det ska. Plus att Minna får sig en liten kusin! Uuuuuunderbart!

Nu är jag lite halvt utslagen och ska slökolla på en film eller något tills jag känner att jag inte orkar hålla ögonen öppna igen. Om jag orkar ska jag ta en tur till simhallen imorgon och simma lite.

Inga kommentarer: