onsdag, januari 07, 2009

One week.

Ja, en vecka utan snus! Det är nog det längsta jag klarat på väldigt, väldigt länge. Känner mig grymt stolt. Bara en vecka kvar tills allt nikotin är ur kroppen.

Igår var en mysig kväll med fint sällskap. Det var härligt att träffa Maia igen, vi borde verkligen träffas oftare. Som hon sa, 2009 ska bli möjligheternas år. Jag hoppas hon har rätt.

Måste ringa Soc idag, yes. Får jag inte glömma. Imorgon ska jag till Vårdcentralens kurator. Jag förstår verkligen inte varför jag ska gå igenom allt detta tjafs bara för att få en remiss till psykolog i slutändan. För det är så det kommer bli.

Dra på trissor, solen skiner idag igen! Vad härligt.

3 kommentarer:

Cecilia sa...

Grattis! Jag tror på dig bästa hjälten, du är såå duktig. Den här veckan kommer bli ännu lättare och bättre, det tror & hoppas jag verkligen!! :)
Go girl!

Anonym sa...

Grattis till en vecka :) Hoppas du lyckas!!

Sara Nanny Winoy sa...

Tack tack till er båda :) Jag ska nog lyckas ska ni se, hehe!