måndag, januari 05, 2009

Nom, nom, nom.

Idag känner jag mig enormt lat, vet inte varför. Hade tänkt att städa lite men när jag väl skulle ta mig i kragen så hände det inget. Får städa imorgon istället.

Hade en väldigt konstig dröm inatt, jag drömde om väldigt många människor. Många som jag saknar, förutom en person. Fast det är konstigt att det var just de personerna. Drömmar är underliga. Det var en bra dröm i alla fall.

Ikväll blir det lite slacking med pizza och godis. Jag är på dag 5 utan snus och det känns inte lika hemskt längre. Visst, suget är där jävligt ofta. Jag klarar det här, det vet jag.

Imorgon ska jag hem till Maia och dricka öl och snacka om livet och dess härligheter. Det ska bli trevligt. Det är på tiden jag får se hur hon har det i sitt hem.

Nu ska jag ta mig lite fil och flingor, hitta ett spel jag gillar och bara låta tiden passera.

Inga kommentarer: