lördag, januari 03, 2009

I wake up exhausted.

Blev väckt av Jehovas Vittnen i morse, snacka om att bli lite lack. Jag hade en bra dröm. Skulle tagit på mig glasögonen innan jag såg efter vem/vilka det var. Fast de såg att jag var nyvaken och faktiskt struntade i att föreläsa om sitt tjafs. De skulle komma tillbaka en annan gång... Yeah right, då ska jag fan inte öppna! De ringer på mig stup i kvarten och jag är sjukt trött på dem. Ska nog fixa en lapp på dörren som säger "Jehovas Vittnen - Nej tack!".

Hade det jättetrevligt hemma hos Emma igår, massa Corona och roligt folk är alltid en bra kombination. Jag la av några konstiga meningar och det var lite smått populärt. "Jag har alltid velat ha någon äldre men nu vet jag inte längre.." och dylikt.

Tredje dagen utan snus, det sägs att den ska vara en av de värsta. Jag har gjort som syrran och köpt Fisherman's Friend, lägger en sådan under läppen varje gång jag känner suget (vilket är rätt ofta). Det fungerar än så länge. Ska fortsätta med det tills nikotinet är ur kroppen (två veckor).

Inga kommentarer: