tisdag, januari 27, 2009

Bloooooooood...

Har börjat spela om CSI-spelen, riktigt kul. Tidsfördrivande också vilket är bra när man är sjukskriven och alla andra är upptagna.

Har tagit blodprov idag samt vägt och mätt mig på Vårdcentralen. Det var ångest, faktiskt. Hämtade ut mitt nya sjukintyg.

CSN har varit snälla och skickat brev till mig. De vill att jag ska börja betala tillbaka min skuld nu. Jag undrar med vilka pengar. Jag är sjukskriven och går på förssörjningsstöd, det är lite svårt att betala tillbaka en skuld då. Nåväl, har beställt blanketter för nedsättning så vi får se hur det går..

Den 11:e februari ska jag tydligen till The Studio och få en make-over gratis. Intressant. Det kan vara kul att göra något sånt fastän man inte sminkar sig vanligtvis.

Ska snart hem till mor och äta lite god mat samt se på Top Model ikväll. Trevligt att göra sådana småsaker tillsammans.

Inga kommentarer: