tisdag, december 30, 2008

Getting ready for another year like this.

Tyvärr fick man inte leka med Sofia och Vicky igår. Fast man kommer nog träffa Vicky någon annan gång då hon är i Sverige igen. Sofia ska jag på bio med inom närmsta framtid och det är alltid trevligt. Blir nog Australia, vi får se.

Nyårsafton imorgon och jag känner mig pepp samtidigt som man har lite halvt ångest. Tiden går så fort och än har jag inte kommit över min åldersnoja. Det finns mycket jag måste göra nästa år, måste verkligen ta tag i saker och ting som jag känner kommer få mig att må bättre.

Kommer nog bli en lugn nyårsafton, middag hemma hos mor med mormor. Kanske några groggar och sedan fyverkerier. Jag är grymt rädd för fyrverkerier, förstår inte meningen med några ljuspinnar. Det är fint, såklart. Dock inte lika fint när folk kastar dem på andra eller när de skjuter nära husen så det börjar brinna på balkonger.

Fick beslutet på bostadsbidragsansökningen. Det var positivt. Det gör både mig och Soc glad.

Inga kommentarer: